Inventarisatie 2024

Binnen de Grote Kerk Gemeente willen we graag contact houden met hen die daar behoefte aan hebben en willen we omzien naar hen die dat nodig hebben.

Gezien de vele adressen is dat een uitgebreide taak. Om het overzichtelijk te houden proberen we met enige regelmaat uw wensen en verwachtingen te peilen. Het is al enige jaren geleden dat dit gebeurde; het is daarom tijd voor een update.

Daarnaast willen wij u graag een praktische vraag voorleggen namens de kerkrentmeesters. Tot op heden ontvangt u alle correspondentie over de vrijwillige financiële bijdragen aan de gemeente (zoals de Actie Kerkbalans) op papier. De kerkrentmeesters willen inventariseren of u deze correspondentie in het vervolg wellicht digitaal zou willen ontvangen. In bijgaande wijkbrief wordt de achtergrond van deze vraag toegelicht.

Vóór vrijdag 25 oktober 2024 kunt u via het formulier hieronder uw voorkeur doorgeven.

Tenslotte. Uw reactie is een momentopname. Na verloop van tijd kunt u anders over deze dingen denken. Daarom herhalen we de inventarisatie na een aantal jaren. 

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

De ouderlingen van de Grote Kerk Gemeente